Ny här..

Jaha.. då har man som alla adra skaffat sig en blogg.. vete tusan hur allt funkar här, men jag hoppas komma in i det snart.. :) Camilla som fick mig att börja här, vart sååå sugen när jag såg hennes fina sida.. :)

Sitter o väntar på att Martin ska komma o hämta oss, ska till BVC o Lina ska få sin 5 månaders spruta. Hon har nyss fått smakat på morot o det va väldans gott, men banan va mindre gott.. är så kul att se hennes miner när hon får nåt i munnen! Tutten är ju bäst iaf! :)

Ska sen ner på stan o träffa Conny o Milla. Senare kommer Martin ner, när han har beisktigat lastbilen. Martin ska klippa sig hos en frisör för första ggn på flera år, hans mamma är frisör.. men detta är är så billigt, så man tjänar ju på det, med tanke på att hans mamma bor i Uppsala o det kostar ju med bensin.. få se om han blir nöjd.. :)

Nä nu ropar Lina på mig.. hon har nog tröttnat på att ligga i gymmet..
Återkomer sen.. kanske.. Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0