God morgon världen..

.. Vilken underbar dag va!? Jag vaknade av att jag trodde jag skulle kissa i trosan o då kan man ju verkligen inte somna om heller. Fick mess av Kicki som ville att vi ska börja träna på friskis på gymet, så vi ska dit efter jobbet nån dag o förlänga, men endast med gym då då.. :) Drömde så konstigt nu på morgonsidan att jag trodde jag skulle svimma när jag vaknade, om det va för drömmen eller för att jag höll på att kissa på mig, vet jag inte.. men nu börjar jag rätta till mig iaf! :)

Börjar jobba kl 12 o slutar inte förrän 20.30.. känner verkligen inte för att stänga in mig på resmilan en hel dag.. men det känns som att jag inte har nåt val i detta läge.. jag har kommit in i en svacka, är så trött på alla som bor o nästan alla som jobbar där.. finns väl en handfull jobbarkompisar som är ok.. o ett fåtal som jag verkligen gillar! Men men, man ska väl vara glad att man har ett jobb att gå till o att man får lön varje månad, men önska sig ett annat jobb får man väl?? :)

Jag ska nog förtsätta lite i hallen nu o sen ska jag ta mig ett bad tror jag. Måste åka till skiljbo o köpa mig en sallad så jag inte dör av hunger på jobbet..
 Ha en bra dag allesamman!! :D



image3










image5

Kommentarer
Postat av: Camilla, med Bella och Linus

Jag förstår hur du känner angående jobbet. Kände så på Herrgärdet. Idag känns det som att jag skulle vara glad bara jag hade ett jobb att gå till. *suck* Men det kommer väl och då kommer jag ha ångest för jag vill vara hemma.
Fan, jag skrev en bamsinglång blogg igår och den försvann.. :( Jag ringer dig nu tänkte jag. KRAM!

2007-08-20 @ 09:18:55
URL: http://milla81.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0