Ikväll är det fest!!!

image27


Hejsan hej, vänner som inte vänner, killar som tjejer o alla ni andra, vilken kategori "alla ni andra" går in i, ja det är upp till er själva.. *skrattar*

Precis kommit hem från Hälla, har ätit på Pizza Hut, gratis då då, vill jag tillägga. Connys chef tyckte allt att vi skulle få äta för noll kronor, vi tackade o tog emot vill jag lova! Åt tills magarna stod i 8 hörn.. gottit va det!! :D Sen drog vi oss till hälla shopping o jag köpte mig en ny tröja o lite annat kraffs.. :) Sen vidare till bolaget där man hittade en massa gottit o dricka.. :D

Nu ligger allt på kylning. Lägenheten är städad från topp till tå.. från allt slipdamm o annat skit sen underarbetet i hallen pågick. Jag är på jättbra humör.. laddad.. det ska bli sååå skoj att festa, det va för längesen nu vill jag lova!! Kicki kommer vid 18, ska ta o göra nåt innan.. slappa lite tor jag bestämt. Sen ska jag bada o göra mig fin.

Hoppas ni får en bra kväll.. för det ska jag o min baby ha!! *vinkar*

image26

Kommentarer
Postat av: Linda

Halloj! Hoppas kvällen blir precis så kul som ni tänkt er!! Är bara liiite avis ;-) En annan sitter ju dessutom på jobbet medan du laddar som bäst, bara en sån sak! Kram!

2007-08-31 @ 15:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0