Jäkla skitdagis!

Hejsan alla trogna läsare! Jag är riktigt arg... ja det är jag.

Lina o Martin kom hem idag efter en dag på jobb o dagis, jag hade hållt på sen 10 med hallen o snart snart är underarbetet klart! Well well.. nog om det. Vi åkte o handlade o sen när vi kom hem så skulle jag byta blöja på Lina o tvätta henne o sätta på nattlinne.. O där gott folk.. hennes rumpa va hel KNALLRÖD plus att hon hade SKAVSÅR lite längre ner på LÅREN som hade blivit till SÅR!!! O allt detta har hänt på en jävla dag!! Jag HATAR det där dagiset.. när "Linas fröknar" inte är där så händer detta.. o detta är inte första gången!! Jag blir helt galen o till råga på allt så säger hon "ont" o pekar där.. mitt hjärtegryn.. det gör så ont i mig att se henne så där, känns som att mitt hjärta har blivit körd i en köttkvarn!! Fan vad jag hatar dom!!! Jag ska göra allt så hon kommer in på det andra dagiset som vi står på kö till nu.. Fan då.. Jag vill vara hemma med henne resten av veckan, jag vill knappt lämna henne där mera.. vad ska man göra?? Martin ska prata med enhetschefen där imorgon, o så ska han fan få ringa kommunen så dom fixar en plats på det här dagiset nu.. för nu är jag riktigt trött på dom där idioterna!!!!!


image22


Annars är det väl ok.. har haft en heldag i vår hall idag som sagt.. det kommer bli riktigt fint därute o underarbetet är verkligen superbra gjort om jag får säga det själv.. ;) Är verkligen helnöjd med jobbet där!!

Imorgon ska jag jobba.. tyvärr.. är riktigt trött på det jobbet nu.. vil ha nåt nytt roligt jobb eller kanske börja plugga.. Jag o Kicki har sagt att vi ska ta oss därifrån innan jul.. hoppas på det oxå då.. för vi orkar inte längre med det där.. man ger o ger men får aldrig nåt tillbaka.. det suger fett ska jag säga er!!! Ångest för varje schemaperiod som kommer, varje dag vart man ska vara, för man blir ju ganska mycket flyttad.. o det suger det med.. Tjuriga jobbarkompisar som 40% bör gå i pension.. nä sug slak säger jag bara!!!

Men på FREDAG är det PARTY med min Kicki.. ska bli sååååå jäkla roligt! Vi börja dagen med lite shoppning på hälla o en lunch på pizza hut.. sen på kvällen kommer mitt hjärta hit o vi ska festa järnet!!! Wiiiieeeho!! Vi behöver verkligen det i det här svåra!! Eller hur bitch??

image21


Annars då vad har hänt.. i helgen har jag ju jobbat, men det tänker jag inte gå in mer djupare på.. på söndan va Fred o Linda barnvakt några timmar. Jag jobbade till 12 (ska även säga att jag började 16.30 igen sen.. pissigt värre) o när jag kom hem så drog vi ner på marknaden. Köpte strumpor till Lina o en jävla massa korv. :D Käkade langos som smakade skit.. undra varför?? Sen åkte vi hem när vi fått 2 regnskurar över oss o vi hade mött upp Martin. Mysig dag iaf, trots regn... Jag o martin firade 3 år oxå i söndag.. jag älskar dig gubben, for ever and ever!!!



image23



   
Nä nu ska jag kolla på Beck o käka chirre.. ha en bra kväll o varning varning för Almens förskola!!

image24

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej mitt hjärta!Det är klart att vi ska bort därifrån innan jul. Vi kan inte jobba kvar där.. Men framför allt ska vi festa på fredag. Ska bli fulla det ska vi... Härja med hela jävla Västerås är vad vi ska göra... By the way, nån har hällt saft eller nån annan förtäring i mitt tangentbord så Ö är lite svårt att få till. Love ya baby. puss puss

2007-08-28 @ 21:09:57
Postat av: Caroline

Tragisk :( Stackars liten .

2007-08-29 @ 15:49:09
URL: http://Caroliine021.blogg.se
Postat av: Camilla, med Bella och Linus

Hej vännen! Stackars Lina. Nu hoppas jag verkligen att de får sig en rejäl utskällning på det där jäkla dagiset. Lill-pluttan då :/( Förlåt att jag inte har ringt. Har haft häcken full, försöket i söndags men då jobbade du. Vi kopplade upp oss på modem här en sväng för att betala räkningar. Jag ringer imorgon. KRAM!!

2007-08-29 @ 22:33:16
URL: http://milla81.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0