Fy fan va vi är bra!

Heeeeejsan! Idag har jag o Kicki vart på Apalby o blivit medlemmar, nu ska här tränas!!! Fy fanken va roligt det ska bli babe!! :D Imorgon börjar det, då har vi bokat tid med en instruktör.. ska bli najsigt värre!!! :D Fan va snygga vi ska bli!!!! :D

Annars på jobbet.. jag vet att jag gnäller o klagar o blaha blaha.. "du har ju iaf ett jobb" va glad för att du har ett jobb att gå till" Ja visst har jag det, men det är ju ingenting som säger att jag trivs med det.. eller hur?? Jag vill börja plugga tror jag. Men då får jag väl allt ta o vänta 3 år tills nästa barn ska komma.. om det nu blir nåt barn nummer 2 över huvudtaget?? Men det ska det ju.. vill ju att Lina ska ha ett syskon o jag vill ha en liten till.. Men nåt måste jag göra.. är inte bara trött på själva jobbet utan på alla tjuriga männsikor som jobbar. Det är en handfull som man skrattar o har roligt med o det är ju ganska konstigt när jag jobbar på v-ås största servicehus.. well well.. nåt ska jag väl komma på o göra, för kvar där, blir jag nog inte länge till nu..

Begravning ska vi gå på på fredag.. hua va jag våndas.. men det skulle ju kännas jättefel att inte gå.. det går nog bra. Vi va tydligen ett stort gäng som skulle gå. Vi har varandra iaf. :( Hua vad jag saknar henne på jobbet.. Går inte en dag utan att man tänker på henne, hennes pensionärer påminner om henne, hennes våningar som hon jobbade på, hennes skåp står där, det är så tomt, hon va en sån stark personlighet.. Sån mysig människa på nåt sätt.. Vila i frid..!!

Nä nu ska jag o Martin spela kort, det blir tidigt i säng för min del idag kan jag meddela.. är trött.. imorgon blir det storstädning här hemma, sista baket, slå in presenter osv. Om 2 dagar fyller min tjej! För 2 år sen vid den här tiden va vi på restaurang med Emma o Johan.. På dagen va vi med min farmor o farfar i strömsholm o fikade o jag hade ont i magen.. förvärkar tror jag att det va. :) Ja tänk va.. va tiden springer iväg!!

Nä som sagt.. umgås med kärleken nu.. Ta hand om varandra!!

Kommentarer
Postat av: Emma

ja visst ja.. vi var ute o åt ju :-).. man kan inte tro att det har gått 2 år sen dess..
vad önskar sig stora tjejen då?

2007-09-10 @ 23:22:09
Postat av: Camilla, med Bella och Linus

Tiden går så snabbt. Helt sjukt. Löven är redan på väg att bli röda ser jag när jag tittar ut nu. HÖsten blir tidig i år tror jag bestämt. Stora stora Lina blir 2 år idag. GRATTIS!! Du kan ju hälsa henne det alltså =) Hoppas du o Kicki lyckas bra på Apalby :D

2007-09-12 @ 07:24:05
URL: http://milla81.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0