Häcken full...

Hej hej alla där ute..

Man skulle kunna säga att JAG har HÄCKEN full nu för tiden! Håller på i hallen ÄN.. ja jag vet.. jag är för petig.. ;) Men ska man ha fint så ska man! Håller iaf på o målar nu o det är nära nu! Bara golv som ska läggas o nya golvlister ska upp.. Martin har vart duktig o målat dörrposterna.. o såklart gjort annat oxå.. vi gör det bra tillsammans fast det kan vara sura miner för att vi är så fruktansvärt trötta på det nu!! Men snart så snart! :D Conny va här nyss o han blev så sugen på att börja med sin hall.. så vi får se vad han hittar på när han kommer hem. :)

Häcken är ju full för att min prinsessa fyller 2 år om en vecka.. helt sjukt vad tiden går fort..!! Då vill man ju gärna ha klart i hallen va.. men det ska vi nog bli, eller nog o nog, vi ska det! Har hållt på här nu på min delade tur o ska göra klart imorgon när jag är ledig har jag bestämt!!! Sen ska det ju bakas, städas, köpa klart presenter, jobba mitt i det hela.. Men det blir nog bra tillslut.. golvet ska vi dock inte lägga förrän nästa löning.

Ja tänk att Lina fyller 2 år.. Känns som om hon nyss fyllde 1 ju.. o ännu värre känns som hon nyss föddes o läg där inte ens 2 kg tung.. Åhhhh vad jag älskar min lilla tjej, vad vore jag utan henne?? INGENTING kan jag meddela!! Hon är så underbart vacker o varje framsteg hon gör får mig att kippa efter andan o inte är långt i från gråt heller.. Hon är så duktig o hon pratar mer o mer!! :D *älskar sååååå högt*

Vi ska iaf ha kalas på hennes dag då då o sen på helgen, den 15-16 ska va ha för dom som vill. :) Trevligt ska det bli tycker jag allt!!

Helgen då? I fredags.. ja jag kan inte säga nåt annat än:"FAN VA UNDERBART KUL VI HADE!!" Vi va fulla, men lagom fulla, dansade satan o bara hade såååå kul! Conny, Milla, Asp o Patrik va oxå ute o det va sååå roligt det med! :D Va roligt det är när det lir så där lyckat, verkligen! Nästa gång ska jag festa med Linda o Fred.. Hoppas Conny o Milla kanske vill hänga på då då? Om dom inte jobbar?? :) Nä som sagt kul hade vi o jag hoppas att vi snart gör om det Kicki!! :D


I lördags va jag ganska dålig, men inte så himla farligt, Martin jobbade o jag grejade i hallen, på em åkte vi o hämtade Lina. :) Som vi saknat henne, våran skrutta!!

I söndags hämtade vi Conny o Milla o drog tilll hälla. Det va mys o vi köpte lite nya kläder tilll Lina. Välbehövligt kan jag säga! Sen hem till Conny o Milla o dit kom Fred o Linda oxå. Vi fikade o sen åkte jag med F o L o köpte max som vi åt hemma hos oss.. så gottit va det! :) Men nu kör jag mitt smalliv igen. ;)

Nä nu har klockan sprungit iväg.. känner för att blogga mera. Men får kanske bli imorgon om jag fortfarande känner för det då. :) Jag ska dra till jobbet nu jag!

Heeeeeej da!!    image29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0