Lina har feber..

Halloj halloj!! Idag har min lilla sessa feber.. tycker så fruktansvärt synd om henne.. jag o hon har vart hemma hela dagen idag o bara tagit det lugnt. Hon är stekhet, men ingen förkylning eller nåt.. lider verkligen med henne, man känner verkligen hur ont hon har i kroppen o hur jobbigt allt är att göra.. Lina har inte ofta feber ska ni veta.. Det berättade jag för Kicki här om dagen.. o det fick jag ju äta upp oxå sen.. :( Men hon är säkerligen piggare imorgon, om inte så är det ju så. Men man kan ju altid hoppas, o det skulle ju va bra, med tanke på att vi ska på kräftskiva hos farmor o farfar imorgon o pappa o hans familj kommer oxå.. Men annars får jag ta hojjen o cykla dit själv.. Huvudsaken är att hon blir pigg tills på lördag när det ska komma folk o gratta henne. :)

Jaja.. vi får se när hon blir frisk.. Nu sover hon iaf o jag hoppas att hon får sova hela natten. Mitt hjärta!!! Som jag älskar henne!!

Igår då, Linas 2 årsdag o vår 2 årsdag som föräldrar.. :) Vid den här tiden igår satt vi nog med henne i hennes lilla höran på 69:an, kanske sondade henne eller bara att där med henne, hud mot hud.. det va så underbart mysigt! Jag vet även att denna kväll för 2 år sen så bröt jag ihop, förstod nog då vad som hade hänt.. fick jättebra stöd av en underbar barnmorska.. Kunde ju inte riktigt ta in att det va min o Martins lilla sparv som låg därute i "A-salen" Dom som vet, vet ju att det gick så fort när Lina föddes, o vi va inte alls beredda på det.. kanske ska lägga in min fölossningsberättelse här få dom som vill läsa??

Jaja (igen) Fan va jag kan skena iväg i mitt skrivande kommer aldrig inte riktigt till poängen.. :D

Igår va det ju som sagt Linas dag. Hon fick jättefina presenter o det va jättekul att det kom så mycket folk. När vi städade hennes rum igår visste vi inte riktigt vart vi skulle göra av alla saker.. ;) Lina va nöjd hela dagen o alla som kom åt tårta, kakor, bullar med god aptit o det gillar man ju när man har stått o bakat ett bra tag. :) Jag skulle passa bra som hemmafru tror jag.. hehe!!! Nä men väldigt lyckad dag iaf o alla presenter va kanon!! Tack alla som kom!! På lördag är det "resten" som kommer, ska bli superkuligt! På söndag är det kalas hos pinglan Camilla. Ska bli kul!! :D Mycket kalasande!!



Fred o Linda stannade kvar ett bra tag igår o vi köpte jankfood o  glodde på idol. Mysigt som alltid vill ja lova!!

Pratade om jobb igår.. Linda o jag är verklige i samma sits.. undra om man ska plugga till läkarsekreterare??? Ska prata med pappas fru imorgon hur lång tid i så, o om man kan göra det på distans kanske?? Vore ju tufft!! :D Vi får se..

Nä nu börjar idol snart ska göra det mys här inne tills dess.. ha det bra allesamman.. bilder från Linas dag kommer när vår dator slutar hålla på o larva sig.. Kram på er!
 


Mammas sjukling..

Kommentarer
Postat av: Emma

stackarn.. hoppas hon kryar på sig snart.. vi ses på lördag :-).. kram kram

2007-09-13 @ 20:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0