Datorn är sjuk

Om man säger så här.. min data är sjuk.. den är hos doktorn o jag hoppas att jag snart får hem den.. man blir ju lätt beroende o får ännu lättare abstinens.. att blogga saknar jag sjukt mycket o fick idag påbackning av både Kicki o Emma.. 

Är hos Emma nu får sno hennes data ett tag för att skriva ner nåra rader här då då.. Ska snart tillbaka till mitt äckliga mother fucking jobb.. fan va trååååkigt!! Men efter denna helg är jag ledig i 3 helger o mina lycka för det är toootal!!

Vad har hänt sen sist då? Jo... förra fredagen festade jag o Kicki med några jobbarkompisar o vi vart vääääl överförfriskade o att vi kom in på BMB är för oss en gåta.. men in kom vi.. o ingen av oss minns mycket av själva krogen.. o resan ner.. vi har fått en hel del återberättat.. haha.. men kul hade vi, fast jag fick ta en näve koncekvenser efteråt.. i några dagar.. Sprit är farligt... 

Sen har man ju mest jobbat o haft det tråk.. Känner som Camilla att man inte vet vad man ska skriva när det gått så lång tid.. men nu vet ni varför jag inte är så himla aktiv iaf...

I veckan som kommer blir det bak o pyssel hemma o så inhandla paket, för Lina blir 3 år snart. Om mindre än 2 veckor.. tänk va.. hon som nyss föddes...

Nu ska jag umgås med Emma innan jag ska traska till jobbet.. jippi..

Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar din blogg.. tråkigt när datorn är sjuk.. ha de bra

2008-08-31 @ 18:45:18
Postat av: Lena

vad tråkigt att datorn är sjuk. Men då är det bra att man har vänner som man kan låna av.



Hoppas det har gått bra att jobba nu denna helg.



Kram

2008-08-31 @ 20:25:50
URL: http://trollflikka.blogg.se/
Postat av: Camilla

Min dator är också sjuk. Jag är så dålig på att blogga men alltid kul när det dyker upp ett inlägg från dig. Hade inte väntat mig att få se nåt nytt här men ändå var jag tvungen att gå in och kika. Hihi. Tänkte ringa dig idag men vi har haft häcken full så vi får höras i veckan. Puss o kram på dig vännen!

2008-08-31 @ 20:54:31
URL: http://milla81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0