Grillkväll med goda vänner!

Hellu lu! Härligt väder va? Nu är det väl ok, men imorse va det ju allt annat än torrt. ;) Men ganska mysigt va det att vakna till härligt smatter.. :) Efter frukost tog vi på oss regnkläderna o vi gick o Lina cyklade till sitt nya fina dagis!! Åh va fint det va!! Det är ju helt nytt o fint o Lina tyckte det va jättehäftigt, eller "skitkul" som hon själv skulle ha uttryckt sig! :D
Blir nog alldeles säkert fint på måndag när hon ska vara där hela dagen. :)

Idag kommer Karin o Tom o grillar med oss. Ska bli jättekul o träffa dom, snacka skit o umgås. :)
Annars idag så har vi målat Linas möbler, kommer bli så fint när det är klart!! Vi kände att hennes rum behövde ett lyft så vi köte färg-glada färger o det kommer bli himla snyggt vill jag lova!!

Idag annars gifter sig Nachette o Andreas. Grattis till dom!! :)

Nu ska jag klä på mig lite kläder. Har nyss badat lääänge o kanske ska måla en stol till?

Ge mig styrka tills på måndag någon!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ha en trevlig kväll!! :)

2008-08-08 @ 17:25:14
URL: http://odie.blogg.se/
Postat av: Carro

Sänder en styrkekram inför måndagen!

2008-08-08 @ 19:21:04
Postat av: Camilla

Ger dig lite styrka. Det värsta med semestern är när den tar slut... Vi ses ikväll :D Kraam!

2008-08-09 @ 12:23:27
URL: http://milla81.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0