Motionera mera

Va skööönt det är att ha börja röra på fläsket igen efter en svullo-sommar! :D Jag har nyss kommit in efter 2 varv i spåret med mitt hjärta Kicki! Tänk va glad man blir av att prata med henne, hon är en sån glädjespruta så man blir helt glad själv.. va inte glad på Martin när jag träffade henne nu, men det är som bortblåst o jag längtar verkligen efter honom nu o vill krama honom o säga förlåt för att jag va tjurig... (hoppas ha oxå säger förlåt bara hehe).
Mitt lilla lyckopiller, är såå glad för din skull vännen. <3 På fredag ska vi röja rejält!! Längtar så!!! :D

 Hur söt som helst! :D

Idag kom inte den där fönsterkillen, tack för det lixom.. här satt jag o väntade heeela dagen.. o inte gjorde nåt.. Bajs på dom! Imorgon får Martin ringa dom o säga dom ett par sanningens ord, jag är inte mycket för det jag inte.. ;)

Så jag o Lina har bara vart hemma idag o lekt, mysit, tittat på film o sovit. Hur skönt som helst egentligen.. :) Sånt väder ju.. Har haft tända ljus hela dagen, är verkligen hösten här?

Imorgon ska jag jobba kväll, känner ung. inte alls för det, men vad gör man inte som sagt.. Ska sitta på möte på em o det är ju ganska skönt, att slippa jobba menar jag... :D

Nä nu ska jag göra situpsen som vi kommit överens som o sen ta mig ett bad. Får se när Martin o Lina kommer hem. Dom är nämligen ute o cyklar.. otippat va? Hej da!

Svägerskan: Jag förstår det, skulle jag oxå vilja om jag va i din situation.. men det är ju så här det är tyvärr.. Jobba på.. :( Vi ses på onsdag, ska bli kul!! :)

Kommentarer
Postat av: Kicki

åhh tack min lilla gumma! blir så glad



puss och kram

2008-08-18 @ 19:12:35
Postat av: rosanna

japp hösten e här..vi hade ju ingen vinter så ingen lång sommar heller :(

2008-08-18 @ 23:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0