Motionera

Hejsan! Jaha tillbaka till vardagen o tillbaka till motionspåret.. det är dags att motionera bort dom där äckliga kilona som man har dragit på sig under semestern.. hur mycket jag gått upp, tänker jag inte skriva här. Hua!!
Igår va jag o Kicki ute på björnön o gick 5:an, men hädanefter ska vi ta bjuris spåret o gå det 2 ggr istället. Onödigt att åka ut ill björnön kände vi! :D
Skönt va det iaf kan jag lova!!

Idag har jag en fruktansvärd huvudvärk.. det bara spränger i skallen på mig.. men vila kan man ju glömma. Nä, jag tror jag städar lite istället.. fixa lit i Linas rum.. vi har ju målat lite möbler.. :)

Jobbet funkar väl.. men det är segt.. när ska man komma igång igen tro? Man går bara i en dimma o gör sitt o jag har slutat bry mig om allt runt omkring, man kan ju bli gråhårig för mindre.. Jag gör saker runt omkring hos mina tanter såklart.. alla andra har ju sin kontaktman. Men man kan ju undra vad det är för vikarier som har jobbat? Man blir ju mörkrädd!! :S

Nä ska gör anå här nu tror jag allt. Saknar Martin nu...

Linda: Svar på din kommentar: Det är ett intern skämt..

På återseende mina damer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0