Härliga ledighet!

Sho!!
Ja det är helt underbart att vara leeeedig!! Börjar igen på fredag.. åh det pratar vi inte högt om.. nej..
Idag har Martins bror o hans dotter vart här, vi bytte julklappar o fikade lite. Sen åkte vi hem till morfarn som är mycket piggare nu o t o m hade vart till affärn o köpt fika!! Tänk va?! Jag trodde inte det när jag såg honom på julafton.! Men det är ju himla skönt att han är på fötterna igen!

Nu är Lina o Martin på badhuset med Daniel, Neo o Eira. Jag har nyss kommit hem från en promenad i spåret, himla frisk o skönt var det!! :) Nu ska jag bada för att sen åka o hämta min familj på badhuset. Vi ska hem till Karin, Tom o Malou på mat förstår ni!! Trevligt värre!! :) Innan jag hämtar mina älsklingar så ska jag ta en repa förbi plantagen o köpa nån fin grönsak till min Karin, som har födelsedag på tisdag.. har köpt en sak, men vill fylla ut med nåt snyggt hon kan tränga in bland sina andra växter.. :)

Nä badvattnet är klart.. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Carro

Vill ha receptet :) Lät muuuumsigt värre!!



Puss

2008-12-28 @ 17:27:29
URL: http://BaraCaroline.bloggspace.se
Postat av: Josefin

Ledighet är underbart :)

2008-12-30 @ 09:02:25
URL: http://yozefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0