Jag vill festa

Hejsan hej!! Jag vill festa, dricka red bull o vodka o bara ha asroligt!! Åh det ska jag med bästa underbara Camilla!! Åh det ska verkligen bli superroligt!! Nästa lördag bär det av ooj va jag ser framemot det, det va sjukligt längesen vi partade loss nu!! Lovley!! :D



Annars denna vecka.. I måndags hostade Lina tills hon kräktes upp en massa slem o en clemeinklyfta.. hon o Martin va hemma på tisdagen, då jag inte kunde vara hemma. Hon va superpigg hela dagen o idag har hon vart på dagis. Hennes hosta har blivit mycket bättre o jag tror inte hoon har hostat nåt sen hon kom hem.. ingen som jag lagt märke till iaf.. :)
Så nu är hon på bättringsvägen min Sessa!!

Igår hade vi julkaffe för våra boenden på jobbet. Det vart lyckat o dom var/är nöjda! Kul!
På kvällen åkte jag o hämtade Linda för att åka hem till Anki o hämta våra tupperware grejer vi beställde sist. Trevligt att ses Linda o bara prata en massa!! :)

Imorgon är det luciafika på Linas dagis. Det ska bli skoj o gå på det. Tur att jag har delad tur o kan komma på det! :) Lina ska vara lucia vet ni.. så underbart söt är hon!!

Nä nu ska jag sluta här.. Hejda

Kommentarer
Postat av: Carro

Mysigt med lucia på dagis, Amanda ville vara tomte ( som vanligt ) hehe , en tomtenissa! ;D Söta barn!



hehe , Kram!

2008-12-10 @ 19:28:19
URL: http://baracaroline.bloggspace.se
Postat av: Linda

Massa trevligt, verkligen :-) Åh, skall hon vara lucia? smälter Ta en massa kort så "moster" får se! Kram!

2008-12-11 @ 10:00:24
Postat av: Hanna

DU har fått en utmärkelse i min blogg!

2008-12-11 @ 19:08:56
URL: http://prinselliot.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0