Middag med tjejerna

Hejsan svejsan, som vi brukar säga.. :D

Nu har man jobbat klart, eller aa kl 15 slutade jag, efter en helt ok dag på jobbet, tack vare Åsa.. <3 Vilken pingla!! :)
Hämtade Sessan på dagis för att efter 45 minuter vara hemma.. Lina ska krama alla hejdå, berätta för alla att hennes mamma har kommit o så ska man klä på sig o bara det är ett träningspass.. ;) Min underbart vackra tjej!! <3

Väl hemma.. ska snart ta mig ett bad o kan nog ana att jag får sällskap av dottra. Ikväll ska jag ut på restaurang med mina tjejer på jobbet, ska bli rackarns roligt! Jag får agera chaufför, då man gärna kör bil o gärna erbjuder att hämta brudarna. :) Vi hade först tänkt oss att äta julbord, men insåg att plånboken inte gillade det.. ;) så det blir buffe på mongoliska istället.. :) Mycket gott ska det bli! :)

Nä nu ska jag ta o bada då..

------------------------------------------------------------------

Jag undrar en sak, kan man bete sig hur som helst??

Kommentarer
Postat av: Hanna

å va gott me buffé på mongolian :D

2008-12-03 @ 18:33:30
URL: http://prinselliot.bloggspace.se/
Postat av: Anonym

verkar ju som du kan göra det. Så varför inte andra?

2008-12-03 @ 20:56:27
Postat av: Carro

Trevligt och kunna vara chaufför :) Hehe!

Kram!!

2008-12-04 @ 06:32:45
URL: http://baracaroline.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0