Shoppat lite..

Shoho!! Idag började jag o Lina dagen med ett besök på bolaget o köpte lite "pappadricka" tills imorgon när det nya året ska firas in. Vi ska hem till familjen jieel med Conny, Milla o Liam o det ska bli skit-kul!!
Martin hade feber igår o Lina är inte helt pigg, men tills imorgon kväll är dom nog pigga.
Jag lääängtar verkligen!!
Från bolaget svirrade (bra ord, det ska jag börja med..hejda) vi till willys, sen donken, o sen hälla shopping. Sen vidare till Media markt o köpte Ronja Rövardotter o ARN.. Med oss på vår resa hade vi Carro o Amanda.. Massa kuligt!!

  Söta kompisar!! <3

Snart nytt år då! Ska bli helt underbart detta år, det känner jag!! :)
Nä ska ta o stuva lite makaroner.. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Carro

Förhoppningsvis händer det som vi båda längtar massor till!!



Tack för att du fanns idag, när skiten satt igång, pusspåre!

2008-12-30 @ 18:25:59
URL: http://BaraCaroline.bloggspace.se
Postat av: Åsa

Måste bara säga att jag tycker de där jackorna med stjärnorna är jättefina! Verkligen superfina!

2009-01-05 @ 16:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0