Klänning

Gaaahhhhh.. det slog mig ikväll att det är.. hrmz få se nu.. inte ens 2 veckor kvar tills jag ska på bröllop på Gotland o jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig!!! Fatta att paniken börjar krypa nära nära nu o jag måste verkligen införskaffa mig en klänning typ, nyss... :O
Jag har letat o letat på internet, men är för feg för att beställa där,  tänk om den sitter som skit o jag inte kan lämna tillbaka den.... eller tänk om den inte hinner komma...
Nä jag måste verkligen ta tag i det där nu o åka ner på stan o leta som en galning!!

Ska kolla film nu.. Hej svejs!!

Kommentarer
Postat av: Lena

är det din brors bröllop då? Eller är det någon annans? Tror du kommer hitta en klänning till det..

2008-07-15 @ 21:57:21
URL: http://trollflikka.blogg.se/
Postat av: Linda

Kolla Ursulas om du kan hyra något där, om du inte hittar något annat alltså :-) Det går säkert bra, tror du kommer hitta något ursnyggt!

Hörde att Anita skulle ner på stan och shoppa loss igår så det är fler som är på jakt.

Ha en härlig dag gumman, vi får höras snart!

KRAM!

2008-07-16 @ 08:26:45
Postat av: Camilla

Kan du inte maila och fråga om mått på klänningarna du ev tänkt beställa? Jag fattar paniken. Usch. Jag är inte avis. Fast åka till Gotland är jag avis på :D

Kram!

2008-07-16 @ 20:02:23
URL: http://milla81.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag säger som Camilla, man kan ju kolla mått på klänningarna om man beställer på nätet. Finns ju lite mer att välja mellan då.



Annars får du ge dig ut på stan och leta leta leta.... :P Det ordnar sig vettu.

2008-07-17 @ 07:41:07
URL: http://odie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0