Nu dissar jag bloggspace jag med

Hejsan hej!
Nu så.. är även jag trött på sunkiga bloggspace o tar mig tillbaka hit.. den här bloggen kan man lita på sannerligen!!
Längesen jag krev här o ganska kul o se dom gamla inläggen.. :)
Idag är min första betalda semesterdag.. det ska jag o Lina fira med en promenad till min farmor o farfar. Dom ringde igår o ville träffa oss o vad gör man inte för sitt gammelfolk! :)
Så efter lunch ska vi ta en promenad dit! Ska bli kul!

Idag är det även slut på allt vad nappar heter i vaket tillstånd.. Hon är ju duktig o är utan blöja när vi är hemma o då känner jag att hon inte behöver ha nappen heller.. Idag börjar vi stenhårt att jobba på att hon ska bli "dag-torr". Vi vet att hon kan klara det, för där är det vi som har vart dåliga på att sätta på henne trosor.. Hon säger ju till när hon är kissnödig o kissar inte på sig.. så nu kör vi stenhårt som sagt! Det blir utan blöja vi drar utanför våra väggar oxå.. Får se hur det går, men det ska nog gå bra.. :)


 



Nä nu ska jag ta o laga lite lunch o sen ska jag ta o göra oss klara för avfärd till gamlingarna.. :)
*vink*


Kommentarer
Postat av: rosanna

den andra är finare :/ men men

2008-07-14 @ 12:10:01
Postat av: Camilla

Det går säkert jättebra för Lina att bli dagtorr. Bara att ladda upp med massa ombyten när ni är ute så går det nog finemang.

Linus är inte mogen vi har försökt hela semestern, men killar kan ju vara lite senare har jag hört. Han har dock börjat påpeka i helgen att han kissar i blöjan så det är ju ett steg i rätt riktning.

Hoppas du mår bra. Nu ska jag vila efter jobbet. Vi var ju i Skara i helgen så jag är helt färdig. Kram!!

2008-07-14 @ 15:33:25
URL: http://milla81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0