En månad kvar

Snart är glada julen här!! :D Mysigt värre!! O första advent på söndag. Då blir det som vanligt resa till Uppsala o kolla på fyrverkerier, fika på Landings o gå omkring o kika i underbara vackra Uppsala. Fred o Linda, ni ska väl med som vanligt va?? *Skrattar* förr året kom vi halvvägs så kräktes Lina ner hela sig själv, så det var bara att vända.. snacka om otur.. :D Men i år ska vi dit, så är det!

Har nyss lämnat Lina fina på dagis, hur lätt är det att dra en sulky i snö?? Det är tungt!! :D

Jag jobbar 12-19.. det får jag väl gå med på, det ska bli roligt.. *possitivt tänk*

Nu ska jag leta reda på det sista cityakuten avsnittet som snälla Anki spelade in till mig.. men jag har inte haft tid o komma över o se det. Men tusen tack gumman!

Over


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jäklar vad du har hunnit uppdatera här :)

Underbara kvinna du med.. :) Har fortfarande svårt att se mig själv som kvinna dock.

Positivt tänkande kan man komma långt med. Hoppas du klarar det :)

Idag är jag hemma med två barn. LInus hade pyttelite feber igår och magknip. Han skrek och skrek sen dånade det utav helvete i blöjan, gång på gång.. Stackarn. Idag är han lite trött. Bella fick vara hemma också för de har magsjuka hos Danne.



Vi hörs på luren snart. Puss o gull!

2008-11-24 @ 09:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0