Fortfarande lite hängig..

Mors!! Lina är lite mossig än, men blindtarmen är det ju rakt inte.. Hon hade ont i sidan under armen typ o där sitter ju inte blindtarmen..... Hon har inte heller sagt att hon har ont där nå mer.. hon har feber, hostar o är lite snuvig.. det är en vanlig infektion antagligen, med lite träningsvärk efter hostan. :) Hon har lite feber än, så jag får allt ta o vara hemma imorgon oxå.. synd.. men så är det.

Sitter nu o väntar på svärisarna som ska komma o tillbringa dagen med oss. Dom ska först köra mig till körskolan o sen så ska dom lämna in sin bil på hälla bilvård. Om man säger så här så badar deras golv i baksätet i rapsolja.... verkligen typiskt!!

Men dom blir här hela dagen, då som ska hänga på o kolla på huset vi ska titta på.. hoppas det är nåt för oss så man slipper vara inne i stan längre..

Åh va jag längtar tills på fredag då vi ska hem till Fred o Linda o äta mat o förtära lite alkohol!! :) Ska bli jättekul o nu har dom flyttat oxå, man måste ju festa in den där lägenheten om man säger så.. :)

Nu kommer svärisarna.. Hejda

Kommentarer
Postat av: Linda

Heeeej! Längesedan jag hann läsa här, men nu har jag läst ikapp :-) Stackars Lina-tjejen som är krasslig, men kanske skönt för dig att vara hemma?! ler Vi längtar också till fredag, såå kul! Skall åka och handla lite godsaker efter efter jobbet imorgon så vi får lite gott att äta kramar

2008-11-05 @ 09:59:59
Postat av: Carro

Jag tycker att vi får träffas och leka sen så fort Lina har blivit frisk! Va längesen ju! :) Kram

2008-11-05 @ 19:01:59
URL: http://baracaroline.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0