Inget är sig likt...

... jag känner en sån enorm frihet lixom.. jag har ett körkort nåt som jag aldrig trodde jag skulle ta o skaffa mig.. men nu har jag ett, i form av ett A4:a än så länge, men ska väl snart få hämta ut the real one.. :D Är så oerhört lycklig så ni anar inte!!

Jag kan när jag vill åka iväg, utan att behöva be min kärlek om skjuts, kan åka över till Anki o ta en fika på kvälsskvisen, åka hem till Camilla ute i tillberga o snacka skit, åka till svärmor en ledig dag, åka till alla utan att behöva tänka på hur jag ska ta mig dit.. Lyckan är gjord!! Få barn, ta körkort o ta studenten är det bästa jag har gjort!! :)
Det bästa av allt (tycker Martin) är att han kan ta sig en öl när vi åker iväg o hälsar på.. :D

TACK för alla gratulationer!!! :)

Jag ska alldeles snart åka iväg själv o handla inför Martins stora dag imorgon. Det kommer en massa folk o vi ska bjuda på tacos va tanken.. Så nu ska jag dra, Kicki ringde o då är det bäst att lyda som vi brukar säga..

fatta åka o handla själv.. jag dör...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Härligt bruden. Jag tänkte på en grej imorse. Att ta körkort är alltid stort, så även för mig, men för dig som längtat och velat ha så länge så måste det nästan kännas ännu skönare. Jag var ju ändå nyss fyllda 18 och gick fortfarande i skolan när jag tog körkort. Hade väl egetnligen inget jättebehov som man har nu. Det kommer förmodligen inte ta lång tid innan du undrar hur du klarade dig utan :)

Puss o kram!

2008-11-12 @ 09:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0