Party ikväll då!

Hejsan hej.. ikväll ska man festa till det lite då.. ska bli hur kul som helst o jag har längtat i 2 veckor nu!! :D Fred kommer o hämtar oss vid 18 tiden o så ska vi hem till deras fina lägenhet på vetterslund o äta gott o dricka alkoholhaltiga drycker!! :D Härligt!!

Nu har jag lämnat Lina på dagis o jag ska åka ner på stan o hämta min mobil som äntligen har blivi lagad!! Saknar den!! :) Telefonen jag har nu saknar bakstycke o är allt annat än fin! :D

Martin fyller år på onsdag o jag har ingen aning vad jag ska köpa till honom.. vi får se helt enkelt..

Ska kolla på ett nytt hus imorgon.. får se hur det är då. Det ligger i hallstahammar... så vi får allt se.

Nu ska jag kolla när bussen går.. So long!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas ni får en underbar kväll och att huset är något att ha imorgon.

Puss o kram!

2008-11-07 @ 12:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0