Seg dag, men mysigt

Hellu lu!

Vilken mysig söndag jag har haft! Helt otroligt mysig.. jag o Lina möööös hela fm, kikade på bolibompa o hon ville kolla på massa klipp på you tube.. sen kramades vi lite mer o hon åt lite godis. Vi har bara varit med lite tände ljus o mys!
När kärleken kom hem så åt vi lite lunch o sen gick dom ut o lekte ett tag o jag har skrivit hennes dagistider, plockat o grejat lite..

Nu badar dom o här sitter jag som vanligt! ;) Täääänk va lycklig jag är!! Jag älskar min fina familj o mina vänner!!
Jag älskar mitt liv!! Det enda som skulle behövas bytas ut är mitt jobb, eller min syssla.. men jag ska vara glad att jag har mina tjejer där.. som är riktiga stöttepelare!!

Nä nu ska jag kramas med en nybadad Lina..

Kommentarer
Postat av: Caroline

Du och jag är ungefär lika lyckliga :D Massa underbart!!



Ring mig nån dag, vi måste ta med oss ungarna ut i bjurhovda backen igen!! Så kul som vi hade!! :)



hehe!

Kram

2008-11-24 @ 10:52:11
URL: http://baracaroline.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0