Söndag igen

Hejsan!
Jag tycker inte att det är nåt annat än söndag o söndagsångest.. men men.. det är bara att gilla läget, eller skaffa nytt jobb kanske? Nu ser jag framemot mina 2 veckors ledighet i jul o nyår.. det är det som håller mig uppe just nu!!

Igår skjutsade jag o Lina Martin till jobbet kl 13 o sen åkte vi hem till familjen Forslund o lekte hela eftermiddan. Det va bamsingroligt att leka en hel eftermiddag.. eller barnen lekte (ganska bra faktiskt) o vi satt i köket o bubblade en massa skit.. :) Planerade en utgång tillsammans om en månad visserligen, men shit va kul det ska bli att gå ut du o jag Camilla!! :D Underbara kvinna!! <3

Efter den mysiga dagen så åkte jag o Lina till willys o handlade lite. Sen åkte vi för att hämta hem pappan från jobbet, men fick åka hem utan honom för att hans avlösare inte skulle komma än på ett tag.. så det va bara för oss att gasa hem igen o vänta på pappan som inte kom hem förrän 21, när han skulle sluta 19.. mindre kul o en ganska sen middag vart det..

Men men.. inget han kan göra nåt åt.. han slutar 13 idag o jag hoppas att han kommer hem då, men man vet ju aldrig..

Får se vad man hittar på idag när han väl kommer hem. Skulle behöva gå ut o leka.. men jag känner ärligt talat för att gå o sova i några timmar.. ;) Men tror inte att Lina skulle uppskatta det.. haha!!

Nu måste jag o vill underhålla min kära dotter.. kanske hon vill sova en liten stund så jag får bada lite.. mitt hår är behov av en tvätt.. :D

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0