Axelssons trafikskola



Hejsan hej! Nu har jag bokat in ett gäng med körlektioner o hoppas innerligt att det ska räcka till dagen D.. :D Jag får köra mest med skojpricken Leif.. hoppades på att köra med Micke eller Annica. Men Leif duger väl han med, men jag har ju Micke o Annica som mina favoriter.. dom är för bra dom!! :)

Igår va svärmor o svärfar här o passade Lina medans jag körde med Micke. Det gick så sjukt bra!! O deras bilar är fööör sköna att köra! :) Men vi kan inte införskaffa en sån, den är ju tokliten innuti lixom.. När svärmor va här iaf så va hon snäll o tvättade mina fönster i köket. Det behövdes o en sten ramlade från mitt hjärta. :) Tack kära svärmor!!

När karln i huset kom hem så åkte vi till hans morfar som fyllde 81 år o firade honom en sväng. På dagen va Karin, Anki o Eira här. Himla mysig dag!!

Idag ska jag o Lina hem till Conny o Milla o kolla hur deras hall blidde efter renoveringen o så ska vi få lunch oxå.. smarrigt värre. När Martin slutar ska han köra oss till Emelie o hennes tvillingpojkar, det ska bli så kul att ses!! Har nog en hel del att prata om hon o jag. Kul det ska bli att se hennes pojkar oxå!! Kort kommer, jag lovar!!

Nä nu ska jag ta o kolla potatisen o sen ut o leka, Lina är lite smått uttråkad efter 3 dagar hemma från dagis. Men mimorgion blir det vardag för oss här hemma. Skönt med kortvecka på jobbet iaf!! O på lördag är det ju party som gäller, oh yeah!!  

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag älskar också trafikskolornas bilar :) Har saknat dom sen jag fick kortet :D haha ...

2008-10-02 @ 08:25:09
URL: http://BaraCaroline.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0