Jag säger då det..

Tjenixen.. Nu så är det måndag o jag va tvungen att vara hemma med Lina idag.. varför? Ja det är så sjukt irriterande, men så är det va.. inget jag skriver om här.. Lina kunde inte gå till dagis idag iaf.. O jag kunde inte gå till jobbet..

Lördagen, va väl kul, tills nåt gick fel o jag bangade på toa.. Kan inte för allt i världen förstå vad som hände, för så mycket drack jag då rakt inte.. Alla jag har pratade med det om tror jag blev drogad eller nåt.. För det första så va jag helt nykter o helt plötsligt så va jag så full (?) så jag knappt kunde står lixom.. o det fannas dom här som dack mycket mer än mig.. O jag brukar aldrig banga.. ALDRIG! Så nåt fel är det.. Jag är grymt besviken över hur kvällen slutade, men jag kan inte annat än tacka Anki som tog hand om mig o såg till att jag kom i säng.. Alla andra gick vidare.. O jag känner en vän som har den grymmaste ångesten som kan skådas..

Igår, efter att jag hade städat o grejat, vi hade fått nåt i magen, glott på tv o kramats en massa så åkte vi o hämtade vår underbara prinsessa!! Som vi hade saknat henne.. så det gjorde ont o det va underbart att få krama henne o hålla om henne.. Vår fina Lina!! På vägen hem ringer Johan o frågar om vi ville komma o leka o det ville vi ju såklart, så vi åkte till rekylgatan, så barnen fick leka o så åt vi lite mat.. efter det hämtade vi Kicki som hade sin bil här.

Nu sitter jag här. Ska gör lite frukost åt oss. Jag har tänt lite ljus här i vardagsrummet o hoppas att Lina vill sova en stund sen.. Jag är så trött..

Kommentarer
Postat av: rosanna

men gud vad hemskt,, drogad:(

2008-10-06 @ 10:39:30
Postat av: Camilla

Trist att kvällen slutade som den gjorde :/ Hoppas du hade kul tills du slocknade i alla fall. Handlade du nåt ?? :P Puss o gull!

2008-10-06 @ 19:44:09
URL: http://milla81.blogg.se/
Postat av: sanna

har råkat ut för nått liknande när jag var på bmb, var pigg å gla kl 22 när mamma skjutsa ner mig, kl 23 fick de ringa efter henne då var jag helt borta, men hade endå koll på vad som sades runt om mig då i allafall å så... läskigt....

2008-10-07 @ 13:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0