Snart är det helg

Jiiihooo!! Snart är det helg o lördag o det betyder sexparty med en massa vänner!! Ska bli såååå roligt!! Längtar verkligen o snart är den dagen här!! En tjej från husmusen kommer o visar en massa "saker" o så blir det beställningar, massa dricka o sen avrunda med krogen! Ska bli himla roligt!!

Idag fick Lina gå till dagis efter att ha vart hemma hela veckan. Mindre kul då man möttes av en mamma vars dotter var hemma p g a magsjuka.. here we go again.. så imorgon ska martin vara hemma med Lina för att vi ska undvika den hemska sjukdomen så mycket som möjligt. speciellt till helgen nu som sagt! :)

Men jag slutar ju 14 imorgon o då blir det ner på stan o shoppa lite tillsammans med min familj, ska bli riktigt mysigt!! Lina ska sova hos sin farmor o farfar från o med imorgon kväll. Hon längtar som bara den o att dom ska gå på bio på lördag är ju bara så coolt!! :) Skönt för oss att få sovmorgon på lördag, det är man ju verkligen inte bortskämd med!! Sen blir det ju massa party på det!! :)

Igår va vi hembjudna till Conny o Milla på lunch. Det va jättekul!! Äntligen har dom fått ordning i sin hall nu o det vart riktigt snyggt!! Linda, Saga o Alva kom oxå för att kika in den stora förändringen. :) Milla är spräng-gravid nu o man kan inte tro att hon orkar så mycket.. Lilla Milla lixom.. ;) Men fiiin är hon! Tänk att jag snart ska bli faster!! :) Det är helt magiskt!! <3

   

Efter besöket på Flisavägen så hämtade Martin oss så körde vi Conny till hans jobb o Martin körde mig o Lina till Emelie o hennes tvillingpojkar Miguel o Nicola.. :) Vi har inte setts på över ett år o det va så himla kul att träffa dom igen!! Det är så kul med Emelie, att vi inte har setts på så länge nu, men när vi ses så är det som att vi sågs igår. Va härligt det är med såna vänner!! Min kära Emelie!! :)

   

Nu är jag trött o slut som människa o ska snart ta o krama kudden.. :) Lina sover o det är lugnt o skönt, polera tänderna en sväng o sen ta sängen på ryggen som dom säger..

Lördag, bli Löööööördag!! :) :) :) Lite bilder från sist:

   
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0