Födelsedagshelg

God dag!! Nu är det sunkig måndag efter en helg, full av kalas,familj, vänner o glädje. Det har vart en toppen helg o alla är vi mer än nöjda, o då har alla inte kommit o grattat Lina än.. :) Men helgen har verkligen flugit förbi o det har vart jättebra verkligen, på alla sätt!! Lina har fått jättemycket fina paket!! Hon har lekt med sina kompisar o idag gick hon till dagis o skulle berätta för inger hennes fröken om hennes kalas.. :D

3 år.. tänk va.. det är galet vad tiden går.. hon va ju nyss född känner jag.. men nu är hon en galen o trotsig 3 åring.. men så omtänksam o snäll.. hon bryr sig om andra o tröstar om man är lessen, osv.. Hon är vår lilla älskling o vi älskar henne över allt annat!! Vår underbara LINA!!

Så efter denna härliga hels ska man tillbaka till det där sunkiga jobbet, som ni alla vet att jag hatar.. men men.. det är inte mycket att göra mer än att trycka ner ångesten längre ner i bröstet o gå dit.. hujedamej..

I veckan kommer det lite folk, jag ska ha körlektion, Camilla fyller år o till helgen vankas kräftor med Emil, Emma o Johan.. så det är det som håller mig upp nu..

Nu ska jag glutta runt lite innan jag ska käka lunch.. en 5:a till salu lite längre bort här.. skulle behöva den, men den är inte värd mer än 100 000.. den är i seriöst renoveringsbehov.. alla rum!! Orkar man det?

http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/267361

Kommentarer
Postat av: Camilla

Klart ni orkar. Var väl ingenting som egentligen inte går att bo i?! Men panel i sovrummet? Och sunkig uteplats. Vet vilken det är o den är helt igenväxt. Men vafan. Ska ni bo där ett tag så varför itne?? :) Shoot :D

Kram på dig.. ska också till jobbet nu. Längtar... INTE! Kram!

2008-09-15 @ 13:21:14
URL: http://milla81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0