Fördriva lite



Namn: Nina Carola Elisabeth Söderberg
Smeknamn: Lola, Bettan o älsklingen
Födelsedag: 27 Februari
Födelseort: Västerås
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Råttfärgat
Familj: Fina Lina o Martin

Favorit.
Färg: Gillar mycke färger, men svart är bäst på kläder
Plats: Hemma med min familj eller ute i naturen
Land: Sverige
Film: Skräck
Djur: Kattungar, om dom inte bor hos mig, söta är dom!

Brukar du.
Kolla dig i speglar: japp, men det händer inte så ofta som förr
Gnälla: Jo det brukar jag, men det finns dom som inte gör annat o det går fett bort för mig
Skrika: Jo, när ilskan flyger i mig
Sova: Jo, för lite tror jag dock
Ha ångest: Jo, för det mesta när jag ska jobba
Vilja dö: Nej
Drömma mardrömmar: Jag drömmer ibland läskigt o vaknar av att jag gråter
Drömma sex drömmar: Japp, ganska ofta
Klä dig i svart: Ja. Trivs i det!
Gå i skolan: Nä, tyvärr
Ljuga: Ja, men det gör väl alla
Hata folk: Nä, det är ett starkt ord tycker jag allt
Lita på folk: Jo på ett fåtal

Vem.
Saknar du: Martin
Vill du döda: Ingen nämd.. skämta..
Rörde dej senast: Lina
Vill du slå: Finns ett gäng på jobbet
Kysste dig senast: Martin
Kramade dig senast: Lina
Skrek på dig sist: Lina
Vill du vara som: Mig själv
Sårade dig sist: Martin
Gjorde dig riktigt glad senast: Lina gör mig glad hela tiden
Fick du sms av senast: Kicki
Ringde dig sist: Martin

Har du.
Skadat någon: Jo det har hänt
Färgat håret: Ja det är ett måste, är dags igen snart
Brutit något: Nä, peppar peppar
Några piercingar: Öronen o sen får det vara bra!
Tatueringar: 1
Egen dator: Delad vårdnad
Gjort bort dig rejält: kan man säga, senast den 22 augusti...
Sagt jag älskar dig till någon idag: Till Lina

Hur.
Går du: Öh..
Svarar du i telefonen: Hej, Hallå eller Carola
Fördriver du tiden: Vid datorn eller med ett bad
Hur mkt pengar har du: jag är stenrik..
Bäddar du sängen: jämt


Kommentarer
Postat av: sanna

e det svårt färga håret själv? vad heter den färgen du har på kortet? den var snygg

2008-09-26 @ 20:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0