I´m back!

Heeeeeeeeeeeejsan! Äntligen är jag tillbaka o jag har saknat att kunna kolla mitt liv i cyberrymden.. men idag åkte vi till Media Markt o köpte oss en ny dator då den gamla va så sjuk att den va tvungen att avlivas... eller nåt.. :)

Lördag kväll, mer död än levande...
Igår fyllde Lina 3 år!! Tänk va tiden går.. hon är så stor min tjej!! Tro hon är mallig va? 3 år o trotsigare än trotsigast.. Men härlig! Jag älskar ju henne mer o mer o sån energi.. mitt lilla liv!!
Igår var det en massa kalasfolk som kom o idag med. Imorgon kommer resten. Så kul!! :)

Orkar inte hålla mig uppe längre nu, borsta risgrynen o sen sova. Men nu är jag iaf tillbaka o ska bli duktig på att blogga igen!! :)

Älskar mitt liv... allt är perfekt om man bortser från jobbet! Tjing!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Härligt att du är tillbaka :) Schyst med ny dator också. Hoppas våran får komma hem från sjukhuset snart... =) Ses idag ja.. Kram kram!

2008-09-14 @ 08:59:52
URL: http://milla81.blogg.se/
Postat av: sanna

vad blev det för dator då? dyr? jag är i bärbar dator tankar jag med =)

2008-09-14 @ 20:15:33
Postat av: Linda

2008-09-15 @ 09:06:44
URL: http://odie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0