Lördagskväll

Mys.. ja det är mysigt värre med höst ju..
Har nyss satt ner rumpan i soffan o tar det lite lugnt, har lagat goood mat. fläskfilegryta med tagliatelle. Det är så gott!! Till det drack jag en heineken o det smakade mums i munnen. :D Så mätt!!

 

Säg till om ni vill ha receptet.. det är sjukt gott!! :D Efter maten diskade jag o grejade lite medans Lina o martin busade runt mig.. Nu leker dom doktor o Lina ska bära in Martin i ambulansen nu hör jag.. hehe.. Jag har tänt ljus i hela lägenheten o känner för att krypa till kojs.. men det får dröja ett tag till..

Letar lite efter lite recept på nåt göttit man kan bjuda folket på den 4 oktober när jag ska ha sexparty. Men jag har nog kommit på vad man ska bjuda på.. det kommer ju en hel del folk.. ska bli kul o jag längtar verkligen jättemycket!! :) Undra bara vart alla ska sitta under visningen o så, men det löser sig nog ska ni se.. :)

Nu hör jag Martin ropa: "Är det där viktigare än din familj eller?" Tänk att man aldrig får sitta o ta det lugnt, kan man inte få det? Lika bra att lyda.. Tjing!! 


Kommentarer
Postat av: Cizon

nice upplagt syster, ser ut som en menyrätt.. =)

2008-09-28 @ 11:12:06
Postat av: Anonym

2008-09-28 @ 11:13:08
Postat av: Sofia

Ser riktigt gott ut!! =) Jag tar gärna receptet.. alltid kul med nåt nytt om inte annat =))

2008-09-28 @ 19:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0