Magsjukeskräcken...

Hejsan! Nu är det väl dags igen, att ha den där enorma ångesten o skräcken med sig.. Idag när jag lämnade Lina så sa hennes fröken att 4 barn är magsjuka, en av dom är Linas bästis Matilda.. :( Så nu får man vara orolig o nervös av att stackars Lina ska få sig en släng o ev. vi med.. För nästan exakt ett år sen så hade vi magsjuka här hemma, det började på fredagen med Lina o jag o Martin vart sjuka natten till söndagen.. svärisarna fick komma o hämta Lina, som va relativt pigg, för att ta hand om henne kunde inte nån av oss.. fy fanken..

Jag vill inte.. vill inte, vill inte.. Hoppas hoppas vi inte blir smittade..

Har nyss vart hos doktorn med Lina, på ögonkliniken. Hon va jätteduktig o allt gick bra! Min fina tjej!! Efter det så lämnade jag henne på dagis.. har ringt o ändrat Linas tandläkartid ill den 20/10 kl 8.30. Tänk va stor hon är.. ska till tandis.. hihi!

Jag ska snart dra ill jobbet, fy va tråkigt!! Det är ingen rolig som jobbar o jag har grov ångest..

Nä ska bubbla klart med Emma på msn.. sen äta o greja. Håll tummarna för oss nu, att vi håller oss friska..

Kommentarer
Postat av: Camilla

Usch lider med dig. Hoppas ni klarar er. Inte alls säkert Lina blir sjuk ju. Man får hoppas de är ute mycket nu när det börjar gå sånt där skit. Jag förstår din ångest. Det är inte kul. Men jag tror iaf att barnen har större chans att klara sig när de inte går på småbarnsavd längre och delar skötbädd osv. Kram på dig!

2008-09-26 @ 14:01:12
URL: http://milla81.blogg.se/
Postat av: Caroline

Håller alla tummar jag bara kan .. Vet hur de känns, usch de suger.. Kram

2008-09-26 @ 17:27:10
URL: http://baracaroline.bloggspace.se
Postat av: Sofia

Håller alla tummar jag har!! Fyf-n för magsjuka!! Här hemma håller vi oss tydligen till öroninflammation, först Anders och nu Bastian.. Men det ska tydligen inte smitta så jag vet inte hur de har kunnat få det båda två =) Aja.. bara jag slipper så.. hatar penicillin!!

2008-09-27 @ 13:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0