Donar o donar



Hejsan hej! Ännu en ny dag, en ny vecka o bla bla bla.. :D Idag sov min kära dotter till kl 8.30.. skönt! Martin åkte till jobbet halv sex så jag hade en hel dubbelsäng för mig själv i 3 timmar.. hehe..
Nu är han på väg hem, vilket känns himla skönt!! Man blir bra bortskämd att vara hemma alla 3 o så när han inte va här imorse.. nä.. tråkigt tycker jag... Men det fanns inte så mycket jobb så han är på g hem igen.. tar ett tag bara, men snart är han hemma, min prins! <3

Jag håller på o donar här hemma.. har bytt gardiner i vardagsrummet oxå nu så nu är äntligen alla julgardiner borta för denna gång! :) Sen har jag städat kök o packat ner ala jul o adventsaker i sina lådor. Dom får jag kånka upp på vinden sen, Martin lär ju inte göra det med stans nackspärr. :(

Nu kom inte Martin hem o vi ska äta lite lunch, magen skriker en del kan jag loova.
Lina citat: "Magen skriker maat maat"

Ska åka en sväng o handla sen tror jag o dammsuga o städa dassen.. sen kommer Carro o Amanda hit o leker o ska äta middag med oss. Mys!!
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja, de ska bli mys!!! Längtar!



Puss

2009-01-05 @ 13:29:35
URL: http://baracaroline.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0