Jo men visst vet du..



Ja.. äntligen är denna dag snart slut o det enda som väntar nu är att se på film med min älskade sambo, mysa ner oss i soffan o bara ligga o kramas.. Drömkåken är det som står på tablån idag.. En rolig o lättsam film. Precis vad jag behöver..
Har haft en misslyckad dag idag, men imorgon är det en ny dag. Ska lämna Lina på dagis, sen ut o gå femman för att sen vara hemma själv hela dagen.. Underbart!! Me like!!      

Men vilken underbar semester vi har haft jag o min familj! Nu får vi jobba tills i sommar när den härliga semestern stundas.. Det är bara att hålla ut, blicka framåt med alla framtidsplaner som vi ska utveckla tillsammans!!

Damn I´m happy!!       

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja, idag är det en ny dag! :)

Och jag tror jag vaknat på rätt sida idag faktiskt ;P



Och som vi sa igår att vi ville att apan skulle blogga, nejdå, men hennes äckliga karl har!

Suck!!



Puss!!!

2009-01-07 @ 09:22:56
URL: http://baracaroline.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0