Nytt år o nya löften





Hejsan svejsan alla glada o ni andra!! Nu är det alltså 2009.. f*n känns som det va milleniumskiftet nyss o man låg i en snödriva o kravla! :) Men nu har det gått 9 (!!) år o mitt liv är perfa!! :)

Jag ska göra som många andra o skriva upp vad jag ska göra detta år, löften eller inte, kalla det vad ni vill:
* Jag ska börja träna o gå ner i vikt (not. jag har tränat både idag o igår)
* Jag ska sluta äta godis/chips/jankfood o annat som är onyttigt
* Jag ska ha en dag i månaden som jag FÅR äta onyttigt.. den bestäms i början av månaden
* Jag ska sluta bli arg för småsaker, ska räkna till tio.. ;)
* Jag ska sitta vid datorn när jag inte tar upp Linas tid, dvs när hon sover eller gör nåt annat eller inte är hemma.
Det bästa med det här.. att jag får nog med mig Martin i alla dessa löften.. *flinar*

Nyårsafton då. Den va mycket trevlig! Vi åkte till Emma, Johan, Emil o Ida vid 19 tiden, fick tre rätters middag som va mycket god!! Conny, Milla o Liam va med oss o det va super kul!! :)
Barnen lekte o hade skoj. Tyvärr vart Lina febrig på kvällskvisten.. hon satt i mitt, Martins o Millas knä o hängde.. men hon höll ut till fyrverkerierna o när det va klart så åkte vi hem o hon somnade ganska nyss.. :)
Men trots detta va det en trevlig kväll. Mycket skratt o skoj!!

   

 



Nyårsdagen var lugn o stilla! Idag kommer min kompis Nachette o hennes man hit.. ska bli kul vi ses inte ofta.. Ikväll ska vi hem till Carro, Amanda o Tobbe o käka tacos. Martin ska hem till Micks o förtära alkohol..

Nu ska jag göra annat.. tjing!

Kommentarer
Postat av: Carro

Lääääängtar massor tills ikväll :D



Ska bli massa mycket snack, skratt och god mat...



Pussss!

2009-01-02 @ 13:46:38
URL: http://baracaroline.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0