Äntligen fredag!



Hellu lu! Äntligen är det fredag & den helgen som hela familjen sett framemot länge är här! :) morgon ska vi äntligen ha vår inflyttningsfest/kräftskiva! Ska bli otroligt roligt, verkligen!! Mycket att planera & greja med.. men det är ju bara roligt! :) Lite svårt med 2 barn som ska vara överallt, tjata & hänga i byxorna på mig.. men det går.. ;D Har städat nu.. äntligen klar med det, nu ska jag ta & göra klart baket.. har gjort 4 kladdkakor & 2 äppelpajer, ska alltså göra 2 äppelpajer till. :) Blir nog bra det där.. :)

Idag var jag med barnen på ÖoB.. Noel satt i kundvagnen, alltså inte i stolen, som finns på dom utan i själva vagnen, jag släppte vagnen & skulle hämta en krydda, då jag ser i ögonvrån hur Lina ställer sig på sidan på vagnen o den välter.. Jag reagerar galet fort & fångar vagnen, men den hinner landa på Lina.. jag fångar den med hjälp av knät på nå sätt & ropar på en gubbe som bara stod o glodde att jag ville ha lite hjälp.. han hjälpte mig & fick upp vagnen.. Lina var helt förstörd.. rädd & hade ont i ryggen, huvudet & bröstkorgen.. Min lilla sessa.. :( Det gick bra.. som tur var.. Noel vart bara chockad.. undrade nog vad vi pysslade med.. Herejisses, kunde ha slutat hur som helst, om jag inte hunnit fram & lindrat fallet, så kunde ju Lina ha gjort sig ännu mera illa & Noel hade garanterat flygit ur vagnen.. :( Kan inte sluta tänka: "Tänk om..."

Ja jag ska vara glad att alla är helskinande, Lina har ett rött märke på ryggen, en bula i huvudet & jag har ont i knät.. men det gick ju bra.. fy fabian.. va skakis lääänge efter det!

   

Igår hade vi besök av Sofia & hennes Liam.. vi lekte, busade, åt mat, snackade en massa skit & hade massa trevligt.. Bilden på Liam är ju såå klockren, han har fått smaka på citron.. ;D Plutten! :)
Mycket kul var det att ses & jag hoppas verkligen att det blir oftare nu.. <3

   

Imorse åt Noel mannagrynsgröt.. själv.. han hade skoj & det vart en dusch för bebisen sen.. ;D Men han fick i sig en hel del oxå.. :)

Nu ska jag ut & plocka äpplen & göra pajjer.. först byta blöja känner jag.. ;)

På återseende! :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Är så jäkla bitter över att vi inte kan komma idag. Fan också :( Hoppas ni får en supertrevlig kväll ändå :)

Hoppas kidsen har glömt kundvagnsincidenten nu. Usch o fy. Kunde ha gått illa. Det är lätt att tänka "tänk om" men man får vara glad att det det gick så bra som det gick.



Kram på dig bästa! <3

2010-08-28 @ 10:09:11
URL: http://camorr.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vilka fina bilder:) Tusen tack för igår hjärtat! Självklart ska vi ses mer, mår så bra efter att jag har umgåtts med dig! Massa puss

2010-08-29 @ 10:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0