Dammat av denna gamla blogg

Halloj! Nu har jag fått nog av blogspot & ska föralltid stanna på gamla trogna blogg.se! :D

Roligt att läsa alla gamla inlägg & det var ju mer än 2 år sen som jag skrev här.. Roligt! :D

Lina är på dagis.. glad i hågen var hon när vi åkte dit.. ja tog bilen idag, det regnar ju.. brukar gå annars.. :) Noel sover en sväng i vagnen, han var trött o klängig..

Jag kan inte fatta att Noel fyller 1 år snart, ja snart har jag ingen bebis längre.. Känns sorgligt! Idag pekade han med sitt knubbiga finger på lampan o utbrast: "Dä ampa, dä ampa" FÖRTSÅR NI.. han är så stor nu!! Oh så Lina då, som blir 5 år om några veckor.. som klarar så mycket själv nu & börjar förskoleklass nästa höst.. Ja det är galet!!

Jag älskar er mina troll, ni gör mitt liv värt att leva & lite till!! <3

På lördag är det inflyttningsfest/kräftskiva.. ska bli massa roligt & det kommer mycket goda vänner & familj!! :)
Håller på här hemma & städar & grejar.. lär ju börja i tid.. :) Inte van med hus, med två våningar, är helt slut efter bottenvåningen är klar, så ska man ge sig på över våningen oxå.. hehe! Nä men vi trivs här.. badrummet är ju så gott som klart nu, nu är det Noels rum som ska bli klart.. mycket småpyssel med det! Men men.. det blir klart tidsnog det med!

Efter dagis idag ska vi åka med Anna, Linnea & Amanda till växtriket & köpa lite höstblommor.. skojigt! Sen får vi se vad vi hittar på. :)

Nu ska jag kika vad som finns i matväg & lägga in det på min viktklubbs sida.. minus 1,4 kg denna vecka.. pepp pepp!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0