Så fint!

Åkte till Ehb:s kontor igår & kvittera ut nycklarna.. åkte med 2 fullastade bilar till radhuset.. & det var som jag trodde.. jag vart helt lycklig när jag klev innanför dörren.. blev helt varm i hela kroppen.. så fint, så fint städat, slipper jag städa in mig & slipper flyttstäda här.. skönt! Var ju så när vi flyttade in här.. fick städa in mig medans jag hade en stor lägenhet att flyttstäda!

Men radhuset.. ojoj.. lääängtar så tills på lördag när vi bor där.. när vi ska sova där.. alla i varsitt rum! :D

Håller på & grejar här hemma nu, vilket inte är så ovanligt nu för tiden.. ska köra en sväng med grejer idag.. hoppas Martin inte behöver jobba över, så ska han oxå ta en vända ikväll... men nu börjar jag iaf få struktur pöå allt här hemma & ser verkligen ljuset i tunneln.. :D

Lina sitter & pysslar, hon har lagt pussel & nu målar hon i sin hello kitty målarbok.. :) Noel sover en sväng..

Ska åka iväg en sväng efter lunch.. :) Såå roligt! :) Nu ska jag ringa Camilla tror jag.. tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0