Sjukstuga, med uppdatering!

God dag! Ja men visst så ska man bli förkyld & jävlig! Martin låg ju däckad dagen före julafton..  & på julafton tog han ner febern med alvedon.. han mår bra nu, men nu är det jag & Noel.. Lina säger att hon fryser & känner sig konstig oxå! Stackars oss.. :( Men men.. julen har iaf vart kanon!

Dagen innan julafton klädde vi granen & hämtade mamma som skulle sova här & spela bingolotto med oss, tur var väl det, annars hade jag fått setat själv med 3 lotter.. ;) Vi kokade risgrynsgröt & griljerade skinkan & hade mysigt, jag, mamma & barnen! :)

    

Julafton firade vi med mamma, Lasse & barnen hos svärisarna! Var väääldigt trevligt, mycket gott att äta & dricka, dopp i grytan, glögg, must, julgodis & julmaaat & massa trevligt sällskap! Barnen fick massa massa julklappar & tomten kom med dunder & brak, båda barnen vart hysteriska.. ;) Tomten hade nämligen gjort illa näsan när han ramlade ur släden & hans rosoga kinder förknippade då Lina med blod.. :P Han delade ut det han hade i säcken, resten hade han ställt i tvättstugan.. ;D



    


  

Juldagen var ganska lugn, körde hem mamma & åkte sen & köpte en loftsäng till Lina, så nu har hon mer plats i sitt rum! Käkade kalkon hemma hos svärisarna & åkte hem för att bara mysa! <3

Annan dagen så kom Conny m familj & mamma för lite julklappsbytning & så bjöd vi på hemmagjord pizza! :)

  

Igår så tog vi med oss bobben & pulkan för att åka lite på björnön! :) Efter det åkte vi till ikea för lite lunch & lite handling & sen till hälla shopping & köpte present till lilla Liv, Karin & Toms tillskott & Malous lillasyster. Sen åkte vi dit & hälsade på. O vilken bedårande liten bebis.. jag vart heeelt såld, hon var verkligen bland det sötaste jag sett!!

    





Jaha.. detta var en uppdatering utan dess like kan jag tycka.. ;) Idag så jobbar min fina man & jag & kidsen ska åka & handla efter vi ätit lunch.. Saknar Martin sååå mycket!! Senare är det tvättstugan som hägrar.. har massa tvätt!

Hejså länge alla glada & ni andra, God fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0