Tråkdag!

Ja halloj! Känns som jag bloggar till mig själv nu förtiden.. men men..

Idag är det en sån där dag som jag förstod skulle bli seg.. Martin jobbar dag OCH natt! Jag är hemma med barnen.. ingen som vill hitta på nåt.. Så tråkigt! Är lite besviken att näst intill inga har vart här & hälsat på.. vet att folk har annat för sig, men jag måste väl ändå får säga som jag tycker.. tycker det är tråkigt! :(

Noel har knappt sovit nåt idag, kommer om ca en timme bli supergnällig! Lina är såå energisk & jag skulle behöva en dagisplats åt henne, helst igår! Sen vad är det med 5 åringar? Shit vilket humör & shit va dum hon kan vara..

Älskar så klart mina barn, mer än livet själv.. men en dag som denna är dom lite för mycket...

Ska ta med dom på promenad till brevlådan.. blir lite rastning..

Gnälligt inlägg, jag vet.. hejda!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag är så nyfiken på hur ni bor. Hade gärna velat hälsa på redan men tiden har ju tyvärr inte funnits. Vet inte när vi ska få till det. På lördag fyller farmor år o söndag borde jag verkligen försöka inhandla sista klapparna. Men vi kanske kan få till en date på söndag?



Du bloggar inte för dig själv. Jag läser här titt som tätt, bara det att när jag läser från iphonen så är det inte alltid den vill kommentera.



Man får ha sina negativa inlägg i sin egen blogg. Därmed basta. KRAAAAM!

2010-12-16 @ 16:52:05
URL: http://camorr.blogg.se/
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

2010-12-16 @ 21:05:15
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0