Utmaning nr 2 Dag 15, 16, 17

Dag 15 – Mina drömmar

Mina drömmar, ja dom är ju många! Just nu så har jag en dröm att kunna åka utomlands med min familj nästa år. Sen såklart att mina älskade i min närhet ska må bra & föralltid vara friska!
 
Dag 16 – Min första kyss

Jag minns min första kyss som det var igår.. men det var en massa år sen, jag gick i 4:an & var ihop med skolans snyggaste kille.. vi klättrade upp på dagistaket (busigt, jag vet..;) ) & kysstes.. hehe.. han lärde mig & nog var jag stolt allt! ;)

Dag 17 – Mitt favoritminne

Alltså, detta är nog det svåraste, vem kan ha ETT favvominne.. det är ju såklart när mina barn föddes, men jag har ju så många & drar ett annat faktiskt, när jag & Martin vart man & fru! När vi hållt ett bröllop hemligt sålänge, när vi stog där bakom kyrkportarna & klockorna började slå.. buketten höll på att glida ur händerna på mig av handsvetten & jag var helt yr.. minns faktiskt inte så mycket av att vi gick fram till altaret.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0