Utmaning nr 2 Dag 2 & Dag 3

Dag 02 – Min första kärlek

Min första kärlek hette Johan.. vi gick på lågstadiet tillsammans, vi var så kära.. gömde oss på fritids & pussades & bjöd varann på kalas.. ;) Han skrev brev till mig, stavade mitt namn: Karåla.. gulligt tyckte jag.. ;)

Dag 03 – Mina föräldrar

Min mamma heter Anita & jobbar på tygavdelningen på Nisses här i Västerås.. hon är galen i att sy gardiner & sticka fuskpolo & raggsockor till sina barnbarn.. Hon cyklar överallt & tror även att hon kan cykla hit i sommar?  HAHA.. Hon älskar även att städa.. fast hon säger sig hata det.. ;)

Min pappa heter Leif.. jobbar någonstans i stockholm, kommer inte ihåg nu vad det heter.. Max trans? Han bor i Gnesta med sin fru & mina småbröder. Han älskar att hålla på med sin innebandy & grilla en varm sommarkväll.. Han har gått från smutsig halvtjock lastbilschaffis, till slank kontorsråtta.. ;)

Mina föräldrar skilde sig när jag var 5 år.. minns det sådär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0