Utmaning nr 2 Dag 21

Dag 21 – Ett annat ögonblick
 
Åh då måste jag nog berätta om när mitt & Martins liv tillsammans började- på riktigt! Det började med att jag & min pojkvän precis hade gjort slut.. jag umgicks med Martins kompis, endast som vänner, inget annat, från min sida iaf.. Martin vart grön av avund & skickade ett sms till mig, ett sms som jag fortfarande minns, varje ord av det minns jag: "Att du & Storken blir ett par är lika troligt som att tre gröna grisar simmar över atlantens hav!" Jag minns att jag började skratta i min ensamhet.. skrattade så jag höll på att kissa på mig!

Ett ögonblick som för mig är viktigt! Då började vår resa genom livet tillsammans, ca 1 vecka efter detta sms:et så var vi ett par.. hur det gick till får ni kanske läsa en annan gång! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0