Utmaning nr 2 Dag 5

Dag 05 – Vad är kärlek?

Kärlek för mig är att vara med min familj, se dom lyckliga & känna den tryggheten jag gör med dom. Kärlek är att somna på kvällen bredvid den mannen man älskar, få pussar & kramar av även sina barn.. känna sig älskad & behövd..
När Lina kryper upp i mitt knä & säger: "Mamma jag älskar dig jättemycket!"
Eller när Noel kommer fram & slänger sina armar runt halsen på mig, kramar mig samtidigt som han klappar mig på ryggen & ger mig sen en blöt puss!
Eller när Martin kärleksförklarar sig för mig, ger mig trygghet, värme & extremt mycket kärlek..

Mina tre älsklingar som jag älskar så mycket att det svämmar över.. som ett härligt fyrverkeri.. dom är mina kärlekar, dom är kärlek! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0