Utmaning nr 2 Dag 8

Dag 08 – Ett ögonblick

Igår var jag tydligen för ivrig & hoppade över dag 8.. hehe.. så tar den idag!

Har ju 2 ögonblick som för mig är oersättliga.. när Lina föddes & när Noel föddes! Ögonblicken, när jag såg dom första gången efter dom kommit ut, eller bokstavligt ploppat ut eftersom båda föddes via snitt!

Minns första anblicken på Lina.. så otroligt liten, men jag minns att jag utbrast: "Det där är ju jag!" Minns att hon såg ut som en mini mig.. haha!

Noel, ja med honom blev jag sövd så där är det fösrta minnet när jag rullas ut & är helt droggy & jag möter Martin & den vackraste lilla sonen i världen! Minns att jag frågade vad det vart, Martin sa: "Det är en son älskling & han ska heta Noel!"

Jag hade under hea graviditeten tjatat på Martin om att jag ville att sonen i magen skulle heta Noel (visste inte att det var en kille, men kände det lixom på mig) Martin ville att han skulle heta Axl.. så vi bestämde det typ.. men Noel namnet låg där & jag ville verkligen!

Så jag vart såå glad när Martin sa att han skulle heta Noel.. då kändes allt komplett, vi hade en vacker dotter & en vacker son & min son fick heta Noel! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0