Bröllop!

Hellu! Herrejisses vilket vackert bröllop.. Emelie & Markus var så otroligt vackra.. jag grät, verkligen grät 3 gånger den kvällen.. 1 gång under själva vigseln, sen när Emelies pappa Fred höll tal & när hennes mamma Christina höll tal.. du vet grät, så där mycket så jag fick hulkningar..

Jag är så glad att Emelie & Markus möttes igen.. att deras kärlek fick en andra chans & hennes pojkar fick sin pappa.. nu får dom ha sin pappa vid sin sida & vilken lycka.. vilken familj.. jag blir alldeles varm när jag tänker på dom.. Jag älskar dom allihopa.. Emelie är som en syster för mig, har alltid vart & kommer alltid att vara.. Markus är en ödmjuk, varm & otroligt snäll kille.. Det första han sa när jag träffade honom efter vigseln var: "miss you Carola, miss you" sen kindpussar.. :) Flera gånger under kvällens gång så berättade han hur mkt han tyckte om oss.. Han är en klippa..!! :)

Näst efter min man är han den bästa! ;D

Bilder kommer inom kort... nu måste jag ta Noel.. han är sååå trött!! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0