Grattis min älskling!!



Idag blir min älskling 31 jordsnurr.. min fina livskamrat, bästa vän & min arme! Jag älskar dig sååå galet mycket hjärtat, utan dig vore jag inte hel, du är helt klart min bättre hälft, min högra hand & min pelare.. Utan dig vet jag inte vart jag hade vart idag.. du har fått mig att mogna, att kunna säga ifrån, att inte tåla att bli överkörd, att bli modigare (kanske mer kaxig) & mer rak & ärlig.. för du är verkligen den mest raka människa, ja du säger vad du tycker, sen får väl folk take it or leve it.. Du är det snällaste som vandrar i ett par skor, men oxå den mest långsinta jag mött! <3 Det är dig jag vill åldras med, det är dig jag vill sitta på hem med sen, det är dig jag vill leva resten av mitt liv med, vi har så mycket drömmar, så mycket planer & så mycket att göra tillsammans.. :)

Jag älskar dig & är sååå glad över att du är min!! 

Varje gång du möter min blick
går en störning genom ljuset
Varje gång du möter min blick
Så vet jag vem jag är

Varje gång du möter min blick
blir min värld en aning större
Varje gång du möter min blick
hör jag ditt hjärta ge mig blod

Jag är såå glad att jag gav vår kärlek en andra chans, jag är så glad att vi har fått dom 2 underbaraste barnen, som vi överöser med kärlek.. jag är så lycklig min älskade man, ja jag är så lycklig att vi gifte oss med varann, så lycklig att få heta Jansson! Min älskling.. vad jag är stolt över dig! Mycket har jag att vara stolt över dig för.. min fina fina man, som bara är så underbar! <3


Kommentarer
Postat av: denise orréll hinkelman

tack underbara du, för din komentar i min blogg... det värmer så otroligt mycket att veta att du tänker på mig om dagarna!

jag har sjukt mycket sorg, och jag tror det syns ganska bra, men med eran hjälp så tar jag mig framåt sakta men säkert. <3

2010-11-12 @ 14:28:47
URL: http://denisehinkelman.webblogg.se/
Postat av: Camilla

Låter nästan som att du gillar den där karln ;)

2010-11-13 @ 09:18:15
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0