Minus 40,1 kg!!

Fy fan va bra jag är.. jag är verkligen bra!! Jag har verkligen gått ner 40 KILO.. Jag kan inte annat än klappa mig själv på axeln & vara stolt över mig själv!

Jag vägde massor när jag var som störst.. inget jag är stolt över.. men detta är jag så stolt över, att jag fick nog, tog tag i mitt liv, min vikt, min hälsa.. Jag bestämde mig, att nu får det vara nog.. det fanns inga genvägar, utan jag började äta rätt OCH motionera.. Nu i sommar har jag ju lagt på jogging.. för att jag kände att mina knän orkade det.. dom har inte orkat det förrut, för att jag vart så tung..

Jag har haft fetma.. det är så illa.. helt sjukt & jag blir arg på mig själv när jag tänker på hur långt jag lät det gå.. men nu har jag inte det längre & är galet glad över det!! :D

Nu blir jag ännu mer peppad att fortsätta.. fortsätta & ta dom sista kilona, som är drygt 12 stycken.. Men på lördag blir det bröllop, god mat, alkohol & hotellfrulle dagen efter.. men sen är jag på´t igen.. men jag kan ju faktiskt tycka att jag är värd det.. att äta gott, dricka gott & inte tänka på bantning för en gåns skull.. ja klart att jag är värd det!! :D

Nu ska jag käka frulle, Lina sover än & Noel har somnat om.. senare blir det en tripp till Västerås & träffa Kicki! Ska bli såå roligt!

Tjing! Före OCH efter bilder kommer.. ;)

Kommentarer
Postat av: Andreas Thörn

40 pannor!? Du är så grymt duktig, om man hade ett uns av din karaktär vore jag glad... :)

2010-11-21 @ 11:58:32
URL: http://www.andreasthorn.com
Postat av: Josefin

STORT grattis! Fan vad grymt av dig! :)

2010-11-21 @ 17:01:53
URL: http://flowergarden.bloggspace.com
Postat av: Lina

Super duktig du är!!!



Kram

2010-11-22 @ 09:21:29
URL: http://filippamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0