Blåser taket av snart??

Ja så känns det iaf.. fy bubblan vad det blåser.. det viner & håller låda här hemma.. låter verkligen supermycket i skorstenen..

Idag var det min löpardag.. men eftersom jag ska på ljusparty med Karin hos Maria idag så tänkte jag snöra skorna & dra ut & gå efter lämningen på dagis, som vanligt.. men jag utsätter inte Noel för denna orkan.. så jag fick snällt piska crosstrainern & träna cirkelträning med Blossom.. typist, jag som tycker det är sååå roligt att springa.. får ta det på lördag istället.. positivt tänk.. :)

Tack tack underbaringar för era fina kommentarer på förra inlägget, kände mig verkligen så sprudlande glad & varför ska man gå omkring & vara bitter när man har så mycket att vara glad för? Jag ser ingen anledning att vara en surkärring! ;)

Tänkte på det när jag stod på loppis sist.. det satt en tjej vid bordet mitt emot & såg så arg & sur ut.. inte ett leende kom ifrån hennes läppar, skulle vilja handla av henne?? Nää.. ett leende kan verkligen göra så mycket! :D

Noel är piggare.. han är glad & skrattar hela tiden & nu känner jag verkligen igen min lilla kille igen! :) Han kör här, fram &n tillbaka med sin traktor & brummar.. :) Han har bara sovit lite mer än en timme idag.. får Martin det lugnt ikväll, för han somnar nog ganska tidigt.. kanske drygare innan dock.. kan hända att han blir lite sur där framåt 18.. ;)

Ska bli skönt att göra nåt själv ikväll.. har inte hänt på länge.. ja dte var väl Ankis 30 årsfest. :) Allt sånt kommer bli lättare när vi flyttar, när bussen går utanför oss. :)

Men den 20:e november så ska jag & Martin vara barnlediga.. vi ska på bröllop & sova på hotell.. OMG vad vi längtar!! Ska bli såå härligt!! :)

Nu ska jag busa lite med min fina kille & snart ska vi åka & hämta fina Lina på dagis.. saknar henne, min lilla tjatmoster! :)

Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Lena - Mamma till Ian

Skönt att Noel är piggare. Det går åt rätt håll ialla fall.



Kul att vara barnlediga och sova på hotell, hoppas ni får det mysigt då och kan rå om varandra utan barn då, även om ni gör det hemma så blir det en annan känsla när man är utan barn.



Kram

2010-10-14 @ 14:56:47
URL: http://trollflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0