Härlig helg är på intågande! :D

God förmiddag! Jo men för mig är det det, då mina barn tyckte att det var morgon 6.20 imorse.. Jag hade som tur var inte somnat om sen Martin åkte, så det var bara att studsa upp & ta tag i denna underbara dag! :) Känner mig glad idag.. men har lite lätt pms besvär.. men biter mig i läppen & försöker hålla humöret uppe.. det är ju ändå helg igen, så varför deppa?! ;)

Jag har hunnit med en hel del denna morgon, som jag alltid gör när barnen vaknar tidigt.. har lite halvsvårt att bara sega.. slår väl tillbaka på mig sen.. eller nja.. jag har ju kvällarna jag inte gör nåt när barnen somnat, då är det soffläge med min älskling & jag bara älskar det!!

Igår var jag & Noel på öppna föskolan i Västerås med Karin, Malou, Sandra & Ossian! :) Det var mycket roligt & tiden bara rusade iväg.. Noel röjde & var glad hela tiden. :) Efter öf, så åkte vi & hämtade min mamma för att dra oss till Conny & hänga där. :) Noel har fått för sig att Conny är farlig.. vet inte vad det är med honom.. men igår grät han bara när Conny visade sig.. Conny som ser så snäll ut.. hoppas att det bara var tröttheten som styrde över hans rädsla av hans fina morbror.. :) Nu ska Conny vara hemma i November, då får vi hänga mycket där.. :)

Hann inte vara där så länge, utan var tvungen att dra lite innan halv två.. hämtade Lina på dagis, vi åkte hem & käkade mellis & sen ut i det fina vädret en sväng.. Noel vill ju gärna gå omkring, men inte lätt bland en massa lera bara.. Lina cyklade & utbrast tillslut.. " Jag vill ha asfalt!!" Pluttan! Snart har vi det!! :D :D

När Martin kom hem så drog jag ujt & joggade.. det var segt, men jag kom runt.. :D Så kul & springa, jag längtar efter att göra det & känna att man blir lättare & lättare för varje gång.. :)

Idag ska Martin sluta tidigare, sa han iaf.. sen får vi se om han gör det.. ;) Han säger det lite då & då, men sen visar det sig ändå att han hade massor av jobb, så jag ställer mig aldrig in på att han kommer hem tidigare.. har lärt mig det.. ;)
Men OM han kommer hem tidigare, så ska vi åka till hälla & shoppa lite.. :D Jag ska köpa en ny jacka.. roligt! :D

Imorgon ska vi först på kalas kl 13.. Ossian fyller 1 år & vi skulle till Karin m familj för att fira Malou & Tom i efterskott.. men dom skulle till Sandra & då får vi hänga med dit.. kommer bli massa kul! Får Ossian & Noel röja & Malou & Lina.. Malou diggar Lina.. ;) Kl 16 ska vi infinna oss på Lövstagatan hos våra kära vänner där! :) Vi ska ha lite halloween för barnen & käka god mat! Ska bli bamsing kul! :)

På söndag är det kalas för fina Emma.. hösten är det mycket kalas i våra vänkretsar! Men det är ju trevligt, för det mesta! :)

På måndag ska vi äntligen träffa Emilia & Meya!! OCH den stora magen, det var ju super duper längesen & jag har längtat efter dom som sjutton!! Ska bli otroligt roligt & jag längtar sååå! <3

Nu ska jag gå på dass en sväng, innan Noel vaknar, när han vaknar så tidigt så blir det en lur på fm, annars klarar han sig med att sova efter lunch. :)

Ha en bra helg allihopa! :)  Eller ja nästan allihopa.. ;)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Skönt med helg. Hoppas ni hinner andas lite emellan allt kalasande :D



Du är så duktig som kämpar på med springandet. Tänk om en annan hade din kämparglöd.



Klockren kommentar från Lina här under. Det verkar som att ungen vill ha en studsmatta :D



Kram !!

2010-10-29 @ 13:13:03
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0