Jävla bajsångest!!

Blir så fruktabsvärt trött på mig själv.. varför får jag ångest för att jag har en kväll då & då när jag trycker i mig godis & dyl. Varför kan inte jag som många andra äta det & sen är det inte mera med det.. igår åt vi först potatisgratäng m gooott kött, sen efter det lite chips & godis.. mådde så illa på kvällen & blir såå dålig i magen av att äta skiten.. :'( Verkligen superdålig i magen.. jag brukar inte ha detta sug som jag har när jag har mens.. äckliga mens..

Åhh blir så lessen.. Varför kan jag inte tänka att "åh va duktig jag har vart som snart har tappat 35 kilo & vad jag förtjänar detta godiset/chipset/maten.." Men nej då.. icke sa Nicke som vi brukar säga..

Så nu får jag sätta stop igen.. inget skit ska in i munnen på mig.. för det är inte värt att må så dåligt efteråt.. så är det!

Har nyss tränat på crosstrainer så svetten sprutade.. skönt!! Mycket skönt! Jag opererade ju mitt nageltrång för snart 2 månader sen & det vill lixom inte läka, slog i tå-jäveln igår & "det" gick sönder & blodet rann.. nu gör det mega ont.. ska ringa flm på måndag.. Vill ju springa!!

Är stolt över min man som sprang "min" runda idag.. hejja älskling!

Nu ska jag duscha & sen så ska vi snart åka in till stan & hämta mamma.. :)

Ha en bra lördag alla glada.. ja jag mår bättre nu efter ha skrivit detta.. :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0